Τετάρτη 27 Ιουνίου 2007

Ενορκη διοικητική εξέταση στην ΕΤ3


Η προσωπική διένεξη της πρώην παρουσιάστριας του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΕΤ3 Κατερίνας Ρενιέρη με τον διευθυντή ειδήσεων του Τρίτου καναλιού Βασίλη Κοντογουλίδη οδήγησε στη διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης τις προηγούμενες ημέρες, το πόρισμα της οποίας αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ της ΕΡΤ κατέθεσαν ως μάρτυρες της υπόθεσης οι δημοσιογράφοι Μαρία Τραυλού, Σωτήρης Κυρόπουλος, Χρήστος Γιαννούλης, Ελένη Ζέρβα, Ηρώ Πέτσα και ο σκηνοθέτης Στέργιος Μήττας.
Το χρονικό της υπόθεσης

Η Κατερίνα Ρενιέρη, περίπου ένα μήνα μετά το κόψιμό της από την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου, απέστειλε καταγγελία στη διοίκηση της ΕΡΤ3, στην οποία κάνει λόγο για σεξουαλική παρενόχληση από τον προϊστάμενό της Βασίλη Κοντογουλίδη. Ο τελευταίος μιλεί για οργανωμένη σκευωρία σε βάρος του και μάλιστα σε επιστολή του (την οποία κοινοποίησε και στην Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας - Θράκης) προς τον πρόεδρο της ΕΡΤ Α.Ε. Χρήστο Παναγόπουλο, στον πρόεδρο και στα μέλη της διοικούσης επιτροπής της ΕΡΤ3 και στη γενική διευθύντρια της ΕΡΤ3 Θάλεια Ιωαννίδου επισημαίνει τα εξής:

"Το τελευταίο χρονικό διάστημα εξελίσσεται ερήμην μου μια καταγέλαστη επιχείρηση σκευωρίας και σπίλωσης του ονόματός μου. Προκειμένου επιτέλους να παύσει κάθε αθέμιτη, συκοφαντική, αντιδεοντολογική, αβάσιμη, ανυπόστατη και άνανδρη επίθεση εναντίον μου, παρακαλώ να προβείτε σε όποια διαδικασία κρίνετε απαραίτητη, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια. Σε κάθε περίπτωση οι επιλεγόμενες ενέργειές σας πρέπει να είναι άμεσες και να ολοκληρωθούν το ταχύτερο δυνατό, δεδομένου ότι με την άσκοπη παρέλευση του χρόνου παραποιούνται τα γεγονότα και συντηρούνται ανεπίτρεπτα ψεύδη που πέραν της προσωπικής μου προσβολής, θίγουν την εύρυθμη λειτουργία του καναλιού. Επειδή είμαι βέβαιος ότι κάθε αιχμή ή μομφή εναντίον μου θα καταρρεύσει, ζητώ την άμεση αποκατάσταση της προσωπικής, οικογενειακής και επαγγελματικής μου τιμής. Ταυτόχρονα πρέπει να αποδοθούν ευθύνες σε όλους αυτούς τους παρασκηνιακούς παράγοντες που σχεδίασαν, υλοποίησαν, υπέθαλψαν και εκμεταλλεύτηκαν την αήθη στοχοποίησή μου, για να ικανοποιήσουν δικούς τους ανομολόγητους σκοπούς. Τέλος, σας αναφέρω ότι δεν μπορώ να θυσιάσω τις αρχές και τις αξίες μου για την ικανοποίηση των σκοπιμοτήτων και των διαθέσεων μιας κακοήθους και ευφάνταστης κυρίας, επιλέγοντας το δρόμο της διαφάνειας και της αλήθειας".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

kontogoulidi,mporeis na kolliseis opoia gomena theleis,alla makria ta ksera kai ta matia sou apo tin iro,giati tha xestoume