Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Διαδικασία ανάθεσης μετάδοσης διαφημιστικών και λοιπών μηνυμάτων του δημοσίου.

Οι αναθέτουσες αρχές (πχ Υπουργεία Περιφέρειες, Δήμοι κλπ) επιλέγουν τις τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές επιχειρήσεις στις οποίες αναθέτουν τη μετάδοση των σχετικών διαφημιστικών ή άλλων συναφών μηνυμάτων τους, στα πλαίσια του ετήσιου προγράμματος διαφημιστικής προβολής.

Στα πλαίσια των επιμέρους ποσοστών συμμετοχής των διαφόρων κατηγοριών μέσων ενημέρωσης, η επιλογή του συγκεκριμένου μέσου στο οποίο ανατίθεται η μετάδοση γίνεται
μετά από συνεκτίμηση των παρακάτω στοιχείων:

α) κόστος της μετάδοσης.
β) απήχηση του μέσου ενημέρωσης στο ευρύ κοινό όπως αυτή συνάγεται από το ύψος των ποσοστών τηλεθέασης ή ακροαματικότητας που συγκεντρώνει ο σταθμός κατά το τελευταίο δίμηνο πριν από τη μετάδοση του διαφημιστικού μηνύματος
γ) απήχηση του μέσου ενημέρωσης σε συγκεκριμένες κατηγορίες του κοινού εφόσον πρόκειται για προβολή δραστηριοτήτων εξειδικευμένου χαρακτήρα.


Διαβάστε όλο το νόμο εδώ
Υπάρχει νόμος για την επιλογή των μέσων για την κρατική διαφήμιση . Αφού το κράτος βάζει κριτήρια για την επιλογή των μέσων, αμέσως αμέσως καταρρίπτεται το επιχείρημα “όλα τα μέσα ενημέρωσης είναι ίδια” .

ΠΑ.ΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: