Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Επενδύσεις με μέτρο από τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις


Νέες επενδύσεις -λελογισμένες ωστόσο και προσαρμοσμένες στα δεδομένα της εποχής- ετοιμάζονται να πραγματοποιήσουν στο προσεχές χρονικό διάστημα οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις της χώρας, σε μια προσπάθεια να παραμείνουν στο παιχνίδι της ψηφιακής μετάβασης κρατώντας όσο γίνεται το βήμα της ευρωπαϊκής αγοράς.

Ειδικότερα οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις ετοιμάζονται να πραγματοποιήσουν επενδύσεις σε τρεις άξονες και συγκεκριμένα στο web, στην επίγεια ψηφιακή και σε ό,τι αφορά ειδικότερα τη συνδρομητική σε εξελιγμένες υπηρεσίες τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας.

Παρά ταύτα το ακριβές ύψος της επένδυσης και η ταχύτητα εισόδου στις νέες υπηρεσίες θα καθορισθούν, όπως ανέφεραν στη «Ν» στελέχη της αγοράς, μόλις η κατάσταση σταθεροποιηθεί δεδομένου ότι στην παρούσα φάση είναι πολύ δύσκολο να γίνουν ασφαλείς βραχυπρόθεσμες εκτιμήσεις.

Η επίγεια ψηφιακή

Το εγχείρημα μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της εγχώριας τηλεοπτικής βιομηχανίας, δεδομένου ότι συνοδεύεται και από τη ρύθμιση του χώρου με την ολοκλήρωση των διαδικασιών αδειοδότησης (για πρώτη φορά).

Σε αυτό τον τομέα οι επιχειρήσεις ήδη έχουν πραγματοποιήσει σειρά επενδύσεων, με κεντρικό άξονα την αλλαγή εξοπλισμού και μηχανημάτων, αλλά και τον τομέα της διαχείρισης του ψηφιακού σήματος.

Η τηλεόραση μέσω δικτύων

Η τηλεόραση του διαδικτύου αποτελεί το νέο επενδυτικό εγχείρημα των τηλεοπτικών οργανισμών, αφού το σύνολό τους έχει το βλέμμα στραμμένο προς το διαδίκτυο, κυρίως λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης διαρροής τηλεθεατών που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια, από τις νεανικές ηλικίες, στο τηλεοπτικό περιεχόμενο του ίντερνετ.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

1 σχόλιο:

aris είπε...

topika ti ginete? ta topika mesa pos tha antapokrithoun? kathos xriazete xrima kai ta prosdokomena esoda eine anfivola .idika an sfixoun ta pragmata me tin diafimisi to programa klp