Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ STAR CHANNEL Ο ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

... ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΙΤΒΕ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ
ΟΙ κκ ΜΑΛΕΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΟΥΛΗΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ.
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
 Του ………………………………………….., κατοίκου Θεσσαλονίκης, οδός …………………………….
ΚΑΤΑ
 Της Ανώνυμης Εταιρίας με την επωνυμία «ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και διακριτικό τίτλο «STAR CHANNEL», που εδρεύει στην
Αθήνα, οδός Βιλτανιώτη αρ. 36 (Κηφισιά) και εκπροσωπείται νόμιμα και διατηρεί παράρτημα στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Μακένζυ Κινγκ αρ. 8.
Θεσσαλονίκη, 12.07.2010
 Όπως γνωρίζετε, απασχολούμαι στην εταιρία σας και συγκεκριμένα στο παράρτημα αυτής στη Θεσσαλονίκη (οδός Μακένζυ Κινγκ 8) ως Εικονολήπτης (χειρισμός ηλεκτρονικής μηχανής λήψεως για μαγνητοσκοπημένες ή απευθείας μεταδόσεις από εξωτερικούς χώρους ή studio) από τις 31.03.2000 με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου.
Παράλληλα, είμαι ενεργό μέλος και μάλιστα Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Βορείου Ελλάδος (Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε), που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Αριστοτέλους αρ. 32 και εκπροσωπείται νόμιμα.
Μέλη του εν λόγω σωματείου είναι όσοι ασκούν με σχέση εξαρτημένης εργασίας, ως κύριο και βιοποριστικό το επάγγελμα του Τεχνικού Τηλεόρασης, με οποιαδήποτε ειδικότητα και εργάζονται σε ιδιωτικό ή δημοτικό τηλεοπτικό σταθμό ή σε εταιρία παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στη Βόρεια Ελλάδα.
Σκοπός του εν λόγω σωματείου είναι – μεταξύ άλλων – η ηθική εξύψωση των μελών, η ανάπτυξη του πνεύματος της συναδελφικότητας και της αλληλεγγύης ανάμεσά τους, η προαγωγή της επαγγελματικής τους αποκατάστασης με τη συνεχή ενημέρωση για θέματα που αφορούν στον κλάδο, η πληροφόρηση των μελών του για την ύπαρξη προγραμμάτων που αφορούν στην επιστημονική και επαγγελματική τους κατάρτιση, η σύναψη συλλογικών ή ατομικών συμβάσεων εργασίας και η περιφρούρηση της συνδικαλιστικής δραστηριότητας και του δικαιώματος της έκφρασης γνώμης για το μέλλον του Τηλεοπτικού Σταθμού ή της Εταιρίας Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων που εργάζεται το κάθε μέλος.
 Στα πλαίσια της συνδικαλιστικής μου δράσης, την οποία μέχρι σήμερα ασκώ, και κυρίως της ιδιότητάς μου ως Αντιπροέδρου του ανωτέρω σωματείου, έχω λάβει νόμιμες άδειες προς πληρέστερη εκπλήρωση των καθηκόντων μου. Αξιοσημείωτη δε, είναι και η συμβολή μου στην υπογραφή της από 22.06.2009 Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας μεταξύ Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε και Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε, για τους όρους αμοιβής και εργασίας των τεχνικών που εργάζονται στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς με εθνική εμβέλεια, όπως πολύ καλά γνωρίζετε.
 Ωστόσο, προς μεγάλη μου έκπληξη, στις 25.06.2010, καθώς προσήλθα στο χώρο εργασίας μου στις εγκαταστάσεις της εταιρίας σας στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Μακένζυ Κινγκ 8, διαπίστωσα έκπληκτος ότι είχε αφαιρεθεί όλος ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός, που ήταν απαραίτητος για την παροχή της εργασίας μου, στερώντας μου με τον τρόπο αυτό, εντελώς αδικαιολόγητα και χωρίς καμία προειδοποίηση, το δικαίωμα εργασίας.
 Από πληροφορίες που συνέλεξα από το προσωπικό της εταιρίας που είχε αναλάβει και ολοκλήρωνε τη μεταφορά της υλικοτεχνικής υποδομής του υποκαταστήματος - αφού η επικοινωνία με τον εκπρόσωπο της εταιρίας σας κατέστη αδύνατη - ενημερώθηκα, ότι η διοίκηση της εταιρίας σας είχε αποφασίσει εντελώς αυθαίρετα και χωρίς καμία προφανή αιτία και ενημέρωσή μας, τη διακοπή της λειτουργίας του συγκεκριμένου παραρτήματος, αφήνοντας εμένα και πολλούς συναδέλφους μου εκτεθειμένους μπροστά στον κίνδυνο της ανεργίας, που πλέον ελλοχεύει καθημερινά.
Μάλιστα, την ίδια ημέρα, προχωρήσατε και σε καταγγελία της σύμβασης εργασίας 4 συναδέλφων μου, οι οποίοι υφίστανται ήδη τις δυσμενείς συνέπειες της ανεργίας, που σε ημέρες γενικότερης οικονομικής κρίσης, γίνονται περισσότερο αισθητές.
 Αυτό, όμως, που μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι το γεγονός, ότι μέχρι σήμερα η ροή πληροφοριών και η παραγωγή ειδήσεων στον τομέα ευθύνης του παραρτήματος Βορείου Ελλάδος, εξακολουθούν να παράγονται και να προβάλλονται ακώλυτα, γεγονός που αποδεικνύει την αναγκαιότητα ύπαρξης του εργατικού δυναμικού του παραρτήματος της εταιρίας σας στη Θεσσαλονίκη.
Ενδεικτικά αναφέρω το περιστατικό της πτώσης της άμαξας στην παραλία της Θεσσαλονίκης, την πρώτη προπόνηση της ομάδας του ΠΑΟΚ και την εμφάνιση γνωστής καλλιτέχνιδας σε νυκτερινό κέντρο της πόλης, γεγονότα τα οποία θα μπορούσαν να είχαν καλυφθεί από το εργατικό δυναμικό του παραρτήματός σας, το οποίο, ωστόσο, η εταιρία σας είτε απέλυσε, είτε εντελώς πεισματικά και αδικαιολόγητα αρνείται να αξιοποιήσει, όπως συμβαίνει στη δική μου περίπτωση.
 Περαιτέρω θα πρέπει να επισημανθεί ότι το γραφείο παραγωγής της εταιρίας σας επιδιώκει απεγνωσμένα να βρει «ενοικιαζόμενη εργασία» στη Θεσσαλονίκη, γεγονός που αποδεικνύει την ανάγκη ύπαρξης οργανωμένου παραρτήματος στην πόλη μας. Όπως ήταν ευνόητο, οι προσπάθειές σας απέβησαν άκαρπες εξαιτίας της εργασιακής αλληλοϋποστήριξης και της αξιοπρέπειας που διέπουν τους συναδέλφους μου στην Βόρεια Ελλάδα. Το γεγονός αυτό, άλλωστε, το διαπιστώσατε και εσείς οι ίδιοι, όταν οι τεχνικοί αρνήθηκαν να εκμεταλλευτούν το κενό που άφησαν οι δεκατέσσερις απολυμένοι εργαζόμενοι του σταθμού σας!
 Για αυτό το λόγο, όπως διαπίστωσα, η εταιρία σας δεν δίστασε, παραβιάζοντας κατάφωρα τα εργασιακά δικαιώματα και θίγοντας ανεπανόρθωτα την προσωπικότητα των απολυμένων του τηλεοπτικού σταθμού, να επιστρατεύσει ιδιώτη, ο οποίος δεν κατείχε την απαιτούμενη άδειας άσκησης επαγγέλματος, προκειμένου να εκτελέσει τα καθήκοντα του εικονολήπτη (δηλαδή τα καθήκοντά μου) σε συνέντευξη γνωστής καλλιτέχνιδας σε νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου είχε πρεμιέρα!
 Έκτοτε και μέχρι σήμερα, προσέρχομαι καθημερινά στις εγκαταστάσεις της εταιρίας σας στη Θεσσαλονίκη αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό την πρόθεσή μου και την επιθυμία μου για παροχή εργασίας και θέτοντας τις υπηρεσίες μου στη διάθεση της εταιρίας σας αδιαλείπτως, όπως άλλωστε έπραττα όλα τα χρόνια της απασχόλησής μου στην εταιρίας σας, εντός και εκτός πόλης, ακόμα και σε εμπόλεμες ζώνες, λαμβάνοντας μάλιστα και μπόνους (bonus) κατά τα έτη 2007, 2008 και 2009, εξαιτίας της απόδοσής μου, αλλά και της συνεχούς κερδοφορίας της εταιρίας σας.
Ωστόσο, εξαιτίας της υπερημερίας σας ως προς την αποδοχή της εργασίας μου όλο αυτό το διάστημα και της άρνησής σας για πραγματική απασχόλησή μου, έστω σε κάποιο άλλο τμήμα της εταιρίας σας, αφού έχετε εκκενώσει το χώρο εργασίας μου, ζω καθημερινά σε καθεστώς πανικού και ανασφάλειας για το μέλλον μου, καθώς δεν γνωρίζω την επίδραση αυτής της κατάστασης στην δική μου επαγγελματική ζωή.
Η αναστάτωση που μου έχει προκαλέσει αυτή η εξέλιξη είναι τεράστια και προσβάλει κατάφωρα την προσωπικότητά μου, στην ειδικότερη έκφανση της ελευθερίας για εργασία, όπως αυτή τυποποιείται και προστατεύεται από τις διατάξεις του Συντάγματος (άρθρο 5 παρ. 1 κα 3 σε συνδυασμό με το άρθρο 22 παρ. 3). Πρόκειται στην ουσία για οικονομική ελευθερία, διότι εκφράζει το δικαίωμα του καθενός για οικονομική αξιοποίηση των προσωπικών του δυνατοτήτων για εργασία, δυνατότητα την οποία η εταιρία σας, εντελώς αδικαιολόγητα και καταχρηστικά μου στερεί, αρνούμενη πεισματικά την πραγματική απασχόλησή μου, έστω και σε άλλο τμήμα του παραρτήματός σας. 
Για όλα τα ανωτέρω και κυρίως εξαιτίας της αδυναμίας επικοινωνίας με τον εκπρόσωπο της εταιρίας σας προς παροχή κάποιας λογικής εξήγησης, ενημέρωσα την Αρμόδια Επιθεώρηση Εργασίας (Τμήμα Κεντρικού Τομέα Θεσσαλονίκης) και πραγματικά, αναμένω με ιδιαίτερη αγωνία και περιέργεια τη συνάντηση με τους υπεύθυνους αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης στις 29.07.2010, προκειμένου να λάβω μια πειστική απάντηση.

Για τους λόγους αυτούς
Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
Διαμαρτύρομαι εντόνως για αυτήν την αδικαιολόγητη, παράνομη, αντισυμβατική και καταχρηστική συμπεριφορά της εταιρίας σας προς το πρόσωπό μου.
Διαμαρτύρομαι για την ενέργειά σας να κλείσετε το παράρτημα στη Θεσσαλονίκη προκειμένου – όπως αποδεικνύεται – να βρείτε άλλους τρόπους  (η νομιμότητα των οποίων αμφισβητείται) για την ειδησεογραφική κάλυψη της Βόρειας Ελλάδας.
Σας γνωστοποιώ την συνδικαλιστική μου δράση, την οποία βέβαια επισήμως γνωρίζετε ήδη από την ημερομηνία διορισμού μου και την ιδιότητά μου ως Αντιπροέδρου του Δ.Σ. της Ένωσης Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Βορείου Ελλάδος (Ε.Τ.Ι.Τ.Β.Ε), η οποία ιδιότητά μου αποδεικνύεται από τις διαπραγματεύσεις και τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, τις οποίες υπογράφω ως Αντιπρόεδρος του Δ.Σ..
Σας δηλώνω ότι είμαι στη διάθεση της εταιρίας σας και θέτω τις ικανότητές μου και την εργασία μου προς εξυπηρέτηση των αναγκών της εταιρίας σας, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις της από 31.03.2000 σύμβασης εργασίας, όπως αυτή ανανεώθηκε στις 07.07.2004, που από κοινού έχουμε υπογράψει. Μάλιστα, εφόσον το τμήμα που απασχολούμουν καταργήθηκε ουσιαστικά, μετά την απομάκρυνση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού, απαραίτητου για την εκπλήρωση της υποχρέωσής μου προς παροχή εργασίας, είμαι πρόθυμος να παρέχω την εργασία μου ακόμα και σε άλλο τμήμα της εταιρίας σας, εφόσον δεν θίγονται κατάφωρα τα εν γένει εργασιακά μου συμφέροντα. Άλλωστε, υπάρχει η δυνατότητα - εφόσον μεριμνήσετε για τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό μου (κάμερα, αυτοκίνητο κ.λ.π.) - με την αξιοποίηση των δημοσιογράφων που συνεχίζετε να απασχολείτε στη Θεσσαλονίκη και την επαναπρόσληψη ενός ηχολήπτη, όπως ορίζει η Σ.Σ.Ε, να συνεχιστεί η οπτικοακουστική παραγωγή ειδήσεων και εκπομπών στον τομέα ευθύνης της εταιρίας στη Βόρεια Ελλάδα.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς την Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία «ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και διακριτικό τίτλο «STAR CHANNEL», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Βιλτανιώτη αρ. 36 (Κηφισιά) και εκπροσωπείται νόμιμα και διατηρεί παράρτημα στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Μακένζυ Κινγκ αρ. 8, για να λάβει γνώση και για να επέλθουν οι νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ταυτόχρονα το περιεχόμενό του στην έκθεση επίδοσης.

Ο ΕΞΩΔΙΚΩΣ ΔΗΛΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: